Incident / Problem Management Specialist
Warszawa

Województwo | Mazowieckie |
Miasto | Warszawa |
Branża | IT/Telekomunikacja |
Nr ref. | 005443 |
Data publikacji | 2018-09-28 |
Oferta ważna do | 2018-10-28 |
Zakres obowiązków
- Koordynacja i nadzór prac dostawców zewnętrznych (II i III linia wsparcia) w zakresie utrzymania systemów informatycznych
- Zapewnienie zgodności prac dostawcy z procedurami wewnętrznymi organizacji (Incydent Management, Service Level Management, Problem Management)
- Zbieranie odpowiednich zasobów wewnątrz organizacji
- Ścisła współpraca z zespołami IT
- Koordynacja instalacji na poszczególnych środowiskach INS / UAT / PRD
- Udział w pracach zespołów analitycznych oraz projektowych
- Analiza techniczna i biznesowa problemów/incydentów pojawiających w systemach informatycznych
- Przygotowanie dokumentacji i raportów z wykonywanych zadań
Oczekiwania
- Min. 4 lata doświadczania na podobnym stanowisku
- Min. 4 lata doświadczenia w obszarze zarządzania usługami IT oraz dostawcami IT
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki techniczne)
- Bardzo dobra znajomość zbioru dobrych praktyk ITIL v3 (w szczególności procesów Incydent Managmentu i Problem Managementu)
- Doświadczenia w pracy z systemami informatycznymi składającymi się z różnorodnych platform sprzętowych, systemów operacyjnych, etc.
- Dobra znajomość narzędzi: JIRA, Confluence, Remedy
- Odporność na stres i umiejętność rozwiązywania problemów pod presją czasu
- Rozwinięte zdolności analityczne i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
- Doskonałe zdolności interpersonalne i komunikacyjne
- Szybka dostępność
Oferta
- Zatrudnienie w oparciu o umowę B2B
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Praca w telekomunikacyjnej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
- Benefity (LUX MED i MultiSport)